Goodyear evidențiază cinci beneficii cheie ale anvelopelor de iarnă

Tóth Dorottya

Goodyear prezintă cinci beneficii cheie ale anvelopelor de iarnă

Optimizate pentru temperaturi de până la 7°C, anvelopele de iarnă sunt proiectate cu un profil al benzii de rulare care pune tracțiunea pe primul loc. Dar de ce să treceți la anvelope de iarnă atunci când temperatura scade?

Suntem norocoși că de data aceasta avem la dispoziție cele cinci beneficii cheie ale anvelopelor de iarnă de la Goodyear Tire, deoarece nouă, celor de la NanoTyre, ne-ar fi fost greu să rezumăm cele mai importante argumente pentru anvelopele de iarnă în cinci puncte.

Goodyear 1

Care sunt cele cinci priorități esențiale pentru a obține cea mai bună aderență în acest sezon rece?

1. Mai multă flexibilitate = o aderență mai bună

Anvelopele de iarnă sunt fabricate dintr-o compoziție mai moale decât cele de vară, astfel încât sunt concepute pentru a fi mai flexibile. Banda de rulare a anvelopelor de vară se întărește în condiții meteorologice de iarnă mai reci și mai aspre, reducând aderența. Deoarece anvelopele de iarnă sunt concepute pentru a fi flexibile, acestea au o suprafață de contact mai mare cu drumul pe vreme rece. Tehnologia Winter Grip de la Goodyear utilizează un nou compus pentru a îmbunătăți aderența pe zăpadă și gheață.

 

2. Lamele speciale pentru o aderență sporită

Rolul lamelelor adânci, mai mari și cu forme diferite (mici crestături în nervuri) este de a ghida zăpada și noroiul departe de banda de rulare. Zăpada îngheață în lameluri și formează un fel de gheară, sau cârlig, care îl ajută să se agațe de zăpadă. În plus, compoziția moale crește, de asemenea, aderența pe gheață. Acest lucru înseamnă că până și o mașină cu două roți motrice poate obține o aderență mai bună și un condus mai sigur decât o mașină cu tracțiune integrală care rulează cu anvelope de vară standard.

3. Rezistență mai mare la plutirea pe apă

Anvelopele de iarnă Goodyear UltraGrip 9+ și UltraGrip Performance+ au modele speciale hidrodinamice ale benzii de rulare care evacuează rapid apa de pe suprafața anvelopei. Acest lucru reduce riscul de aquaplaning - când anvelopa nu reușește să se agațe de șosea din cauza acumulării de apă - și sporește aderența pe drumurile periculoase, cum ar fi cele acoperite de zăpadă topită.

 

Goodyear 2

4. Tehnologie cu o distanță de frânare mai scurtă

Compuși speciali, cum ar fi tehnologia Goodyear Snow Protect, sunt concepuți pentru a reduce distanțele de frânare pe drumurile acoperite de zăpadă. Alte progrese, cum ar fi tehnologia Traction Protect din noua anvelopă UltraGrip Performance+, utilizează o rășină îmbunătățită care îmbunătățește deformarea și absorbția. Aceasta crește puterea de frânare, care este convertită într-o aderență mai ușoară, reducând distanțele de oprire pe drumuri umede și uscate cu până la 1,5 metri în comparație cu următorul concurent cel mai apropiat, conform unui test realizat de revista AutoBild (AutoBild Sportscars (GER) - ediția a 11-a, 2019. Noiembrie - Dimensiunea anvelopei: 255/35 R 19 - Goodyear UltraGrip Performance+, Vredestein Wintrac Pro, Uniroyal MS plus 77, Continental WinterContact TS 860 S, Hankook Winter i*cept evo2, Michelin Pilot Alpin PA4, Kumho WinterCraft WP71, Toyo Snowprox S954, Nexen Winguard Sport 2, Nokian WR A4, Nankang SV-2 Winter Activa NK Snow. Pe un carosabil umed, vehiculul de testare echipat cu anvelope Goodyear a avut nevoie de numai 45,7 metri pentru a se opri de la 100 km/h atunci când a încetinit. Acest lucru este cu 1,5 metri mai puțin decât distanța de oprire a pneului următor din rând. Pe zăpadă, autovehiculul de testare echipat cu anvelope UltraGrip Performance+ s-a oprit după 27,6 metri, cu 0,4 metri mai mult decât următorul concurent).

5. Durată de viață mai lungă și eficiență a costurilor

Pe lângă siguranță, anvelopele de iarnă sunt, de asemenea, mai durabile decât omologii lor de vară. Flexibilitatea ridicată a benzii de rulare asigură o rezistență mai mare la uzură, ceea ce crește atât durata de viață, cât și kilometrajul. Deoarece anvelopele sunt montate doar în lunile mai reci - de obicei, din noiembrie până în martie - puteți, de asemenea, să creșteți durabilitatea anvelopelor de vară.
Nu uitați să reveniți la anvelopele de vară atunci când temperaturile încep să crească din nou!

 

Goodyear 3

Laurent Colantonio, director tehnic regional Goodyear EMEA pentru anvelope de consum, a declarat:
"Beneficiile cheie și caracteristicile unice ale familiei de anvelope de iarnă UltraGrip de la Goodyear oferă performanțe consistente și îmbunătățite, permițând un condus mai încrezător pe vreme rece."

Utilizarea anvelopelor de iarnă în sezonul rece este foarte recomandată pentru toți conducătorii auto, deoarece un condus sigur, fără accidente, este în interesul comun al tuturor!

Sursă: 
goodyear.com

 

nano-tyre.ro
kosar icon
Magazin web de anvelope

tyre-test.org Teste de anvelope,
recenzii de la utilizatori reali
tire icon tyre background