Contact
Nano-tyre.ro
E-mail: [email protected]
Telefon: +40 31 631 2750
Shop: nano-tyre.ro
Proprietar și administrator website: Picmac Kft. (S.R.L.)
Nano-tyre.ro
E-mail: [email protected]
Telefon: +40 31 631 2750
Shop: nano-tyre.ro
Proprietar și administrator website: Picmac Kft. (S.R.L.)
In cazul optiunii de plata "Online prin card bancar" veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!
Toți producători / nici unul
Toate categoriile premium / nici unul
Toate categoriile de calitate / nici unul
Toate categoriile budget / nici unul
Dacă 4 produse sunt plasate în coș în același timp, totul va fi dedus în coș.
De ce merită să cumpărați garanție extinsă pentru anvelopele dumneavoastră?
1. Protecție extinsă: Garanția extinsă NANO-TYRE extinde garanția din fabrică cu 2 ani (1 an standard), oferindu-vă până la 3-5 ani de protecție în total.
2. Defecte din material și de fabricație: serviciul oferă reparații sau înlocuiri gratuite în caz de defecte din material și de fabricație.
3. Defecțiune totală: în cazul unei defecțiuni totale, clientul va primi un produs nou de calitate similară sau mai bună, care va fi livrat la domiciliul clientului sau la serviceul partener.
4. Convenabil și simplu: serviciul este ușor de accesat, trebuie doar să-l adăugați în coșul de cumpărături în momentul achiziției, iar după achiziție, oferă o soluție rapidă și eficientă la problemele neprevăzute.
Termeni și condiții pentru garanția extinsă NANO-TYRE
Compania noastră oferă o garanție voluntară extinsă pe produs pentru o perioadă care depășește perioada de garanție legală de 1-2-3 ani de la data livrării (finalizării) produsului, în plus față de garanția legală sau individuală din fabrică, plus 2 ani peste perioada de garanție standard în conformitate cu Codul civil.
Garanția extinsă NANO-TYRE este furnizată de Picmac Ltd. (denumit în continuare "Furnizor de servicii") și Cumpărătorul garanției (denumit în continuare "Cumpărător") pe durata și în termenii și condițiile stabilite în Termeni și condiții.
1. Revendicarea garanției
În cazul în care anvelopa achiziționată este deteriorată sau defectă din cauza unui defect de fabricație, cumpărătorul poate solicita o reparație sau o înlocuire.
2. Ce este serviciul de garanție extinsă?
2.1 În cazul unei defecțiuni datorate unui defect din material sau de fabricație, este inclusă repararea sau înlocuirea gratuită a produsului.
2.2 Înlocuirea produsului achiziționat cu un produs nou este posibilă numai în cazul unei defecțiuni totale. Acest lucru înseamnă că, în cazul unei defecțiuni totale sau al unei reparații neeconomice, vechiul dvs. produs defect va fi înlocuit cu un produs nou care este cel puțin identic sau mai bun din punct de vedere tehnic decât cel vechi. În acest caz, noul produs va fi livrat la ușa dvs. la tariful de livrare de bază aplicabil la momentul respectiv.Montarea produsului nu este acoperită de obligațiile de reparație în garanție și va fi efectuată de către cumpărător, cu un cost suplimentar.
Vă rugăm să rețineți că, în orice caz, produsul original va fi returnat furnizorului de servicii pentru inspecție, dacă cererea de garanție este justificată, produsul va fi tratat ca fiind scos din uz în cadrul serviciului de garanție extinsă NANO-TYRE.
2.3 Rambursarea
În cazul în care Furnizorul de servicii nu este în măsură să furnizeze Cumpărătorului un produs de același tip sau de aceeași categorie/valoare, prețul inițial al produsului va fi rambursat. Rambursarea prețului produsului nu este posibilă în numerar, ci doar prin transfer bancar. Decizia dacă produsul poate fi reparat sau dacă este necesară înlocuirea produsului este la discreția exclusivă a furnizorului de servicii.
2.4 Ce produse sunt eligibile pentru serviciul de garanție extinsă NANO-TYRE?
Garanția extinsă NANO-TYRE este valabilă pentru anvelopele indicate. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a face modificări.
2.5 Serviciul de garanție extinsă nu este valabil în următoarele cazuri:
· defecte datorate depozitării necorespunzătoare,
· instalare și funcționare necorespunzătoare
· defecte datorate vehiculului sau ale accesoriilor sale (de exemplu, alinierea incorectă a suspensiei etc.),
· defecte cauzate de accidente, avarii sau alte influențe externe
· anvelope reparate,
· anvelope care nu sunt utilizate în scopul pentru care au fost concepute (defecte în timpul curselor, al vitezei sau al altor utilizări experimentale),
· uzura rapidă,
· în cazul în care anvelopa achiziționată nu corespunde specificațiilor pentru vehicul,
· daunele cauzate de lanțurile de zăpadă,
· daunele cauzate de curse.
Cererile de garanție trebuie să fie întotdeauna făcute în scris și pot fi trimise prin e-mail la [email protected] sau prin poștă (la adresa noastră de mai jos).
3. Durata garanției extinse NANO-TYRE
Garanția extinsă NANO-TYRE este considerată o garanție suplimentară față de garanția prevăzută de Hotărârea de Guvern 151/2003 (IX. 22.) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum de folosință îndelungată, astfel încât Furnizorul de servicii este liber să asigure condițiile de utilizare și de aplicare, sub rezerva acestor termeni și condiții. Condițiile de aplicare a garanției în plus față de garanția prevăzută de Decretul guvernamental 151/2003 (IX. 22.) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum de folosință îndelungată sunt stabilite în termenii și condițiile generale de cumpărare aplicabile la achiziționarea produsului în momentul achiziției.
Serviciul de garanție extinsă NANO-TYRE este disponibil pentru perioada specificată în acești termeni și condiții, dar nu poate depăși 5 ani, inclusiv garanția din fabrică a produsului.
1 an + 2 ani de Garanție extinsă NANO-TYRE, așa cum este definită de lege, pentru un total de 3 ani
2 ani + 2 ani de Garanție extinsă NANO-TYRE așa cum este definită prin lege, pentru un total de 4 ani
3 ani + 2 ani de Garanție extinsă NANO-TYRE, pentru un total de 5 ani
3.1 Începutul serviciului
Serviciul începe la ora 0.00 a.m. în ziua următoare datei de expirare a garanției/garanției din fabrică. Serviciul de garanție extinsă NANO-TYRE este valabil numai dacă, pe lângă garanția din fabrică a produsului achiziționat, Clientul achiziționează și pachetul de servicii de garanție extinsă NANO-TYRE.
4. Data scadentă a serviciului
Furnizorul de servicii se angajează să înceapă reparația/înlocuirea în termen de 3 zile lucrătoare de la data solicitării.
Achiziționarea produselor necesare este condiționată de disponibilitatea stocului și de momentul și locul achiziției și poate dura câteva săptămâni, dar nu mai mult de 60 de zile. În cazul în care prestatorul de servicii nu poate efectua o înlocuire exactă a produsului notificat de către cumpărător, acesta se angajează să îl înlocuiască cu un produs identic din punct de vedere tehnic ca categorie și tip. În cazul în care acest lucru nu este posibil, Prestatorul de servicii va rambursa Cumpărătorului prețul inițial al produsului.
5. Garanția extinsă nu oferă nicio garanție:
• în cazul în care furnizorul de servicii sau persoana căreia i s-a încredințat garanția dovedește că defecțiunea se datorează unei utilizări necorespunzătoare, unei manipulări necorespunzătoare sau unei depozitări necorespunzătoare.
• în cazul în care cauza defecțiunii este imputabilă unei greșeli proprii sau a unei terțe părți.
• în cazul deteriorării treptate care rezultă din utilizarea regulată.
• în cazul defectelor care rezultă din utilizarea continuă a produsului după ce a fost detectat defectul inițial.
6. Procedura de raportare a defectelor
În cazul unui posibil defect din materiale și de fabricație, procedați după cum urmează.
Defecțiunea sau evoluția defecțiunii trebuie să fie formulată și descrisă chiar de către cumpărător.
Cumpărătorul trebuie să raporteze defecțiunea imediat după ce a apărut, dar cel târziu în termen de 3 zile de la data la care a luat cunoștință de aceasta (între orele 9.00 și 17.00 în zilele lucrătoare).
Număr de telefon: +40 31 631 2750
Adresa de e-mail: [email protected]
La adresa de e-mail de mai sus, vă rugăm să descrieți cu precizie desfășurarea evenimentelor care au dus la apariția defecțiunii.
Vă rugăm să completați formularul trimis de furnizorul de servicii cu exactitate și sinceritate, pentru a evita întrebările suplimentare inutile, care ar prelungi în mod inutil soluționarea cererii de despăgubire.
Furnizarea de date false sau intenționat incorecte poate duce la respingerea cererii de despăgubire, la recuperarea valorii reparațiilor efectuate sau chiar la sancțiuni penale.
7. Informații despre furnizorul de servicii
Numele: Picmac Kft.
Sediul social: Magyarország, 4400 Nyíregyháza Mártírok tere 9.
Numărul de înregistrare al societății: 15 09 084200
Adresa de e-mail: [email protected]
Număr de telefon: +40 31 631 2750
Procesul de validare a serviciului de garanție extinsă NANO-TYRE:
1. Achiziționați Garanția extinsă NANO-TYRE împreună cu anvelopa în același timp, dar nu mai târziu de 30 de zile de la cumpărare.
2. În cazul în care există o problemă cu anvelopa, clientul trebuie să o raporteze furnizorului de servicii în termen de 3 zile lucrătoare.
3. Procesul de garanție trebuie să fie inițiat în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea e-mailului de către Furnizorul de servicii.
4. Formularul trimis de Furnizorul de servicii către Client trebuie completat
5. Furnizorul de servicii trebuie să trimită un curier la Client pentru a ridica produsul defect.
6. În termen de 30 de zile de la notificare, se va efectua o inspecție de specialitate.
7. În funcție de examinare, se va emite un rezultat:
a. fie reclamația este justificată și anvelopa va fi înlocuită
b. fie nu este justificată și este respinsă și trebuie achiziționat un produs nou.