Întrebări frecvente
Cum comand?
Comanda puteți face prin internet sau prin e-mail.
Cum găsesc dimensiunea anvelopă/jantă căutată?
Pentru a găsii dimensiunea anvelopă/jantă căutată folosiți motorul de căutare după dimensiune.
Dacă nu sunt sigur de dimensiune anvelopă/jantă, ce fac?
Dacă nu sunteți sigur de dimensiune anvelopă sau jantă care aveți, folosiți motorul de căutare după tip auto. Dimensiunile listate astfel sunt compatibile mașinii Dvs., dar pentru siguranță verificati și dimensiunea actuala a mașinii.
Ce dimensiune de înlocuire pot monta?
Ca să aflați dimensiunile de înlocuire folosiți motorul de căutare după tip auto. Dimensiunile listate astfel sunt compatibile mașinii Dvs.
Ce apare pe site este cu adevărat pe stock?
Da, ce apare pe site este cu adevărat pe stock. Stockul se actualizează automat la fiecare zece minute.
De ce nu găsesc butonul în coș la un produs?
Butonul în coș este valabil numai pentru produsele aflate pe stock. La produse care nu sunt pe stock scrieti un mail pentru a afla disponibilitatea produsului.
Pot sa-l ridic personal de la sediu?
Deocamdată nu avem posibilitatea de a vă servii de la sediu, numai cu livrae la domiciliu cu firmă de curierat.
Cum plătesc?
Plata produselor comandate se face ramburs la curier în momentul primirii lor.
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
In cazul optiunii de plata "Online prin card bancar" veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!
Pot plătii cu card bancar, card avantaj, etc.?
Deocamdată nu.
Anvelope de pe site sunt noi?
Nano-Tyre.ro ofera numai anvelope noi, originale, achizitionate de la producători sau distribuitori de renume din Europa.
Aveți anvelope-jante second hand, folosite?
Anvelope și jante second hand nu avem. Comercializăm numai anvelope și jante noi.
Reducere de preț puteți oferii?
Reducere de preț la 4 bucăți anvelope sau jante nu putem oferii, la cantitate mare putem, în caz ca doriți să achiziționați o cantitate mare, căutați serviciul clienți pentru detalii.
Ce înseamnă pe stock 4+ ?
Stockurile sunt limitate la 4 bucați. Unde scrie 4+ înseamnă că sunt mai mult de 4 bucăti pe stock.
Comanda mea va fi confirmată?
Da, comanda va fi confirmată. Comenzile sunt confirmate în ordinea primirii lor. Confirmarea se face prin mail, manuală de către colegii.
Pot să verific coletul înainte de preluare?
Da, sunteți chiar rugat, să verificați coletele înainte de preluare.
Garanție oferiți?
Da perioada de garanție variază în funcție de producător, dar nu mai puțin de 2 ani.
Dacă am probleme cu produsul ce fac?
Dacă aveți probleme cu produsele achiziționate din magazin, va rugăm să scrieți un scurt mail cu această problemă și va vom căuta cu soluția în cel mai scurt timp posibil.
Prețul e cel de pe site?
Da, prețul este cel de pe site, datorită cantițății vândute foarte mare, primim prețuri foarte avantajoase de la producători și distribuitori.
Puteți livra și la mine?
Da, livrăm pe tot teritoriul țării.
Puteți livra sâmbătă?
Nu, sâmbătă nu putem livra, firmele de curierat cu care livrăm lucrează de luni până vineri între orele 8 și 17.
Cum pot lua legătura cu curierul?
De obicei lucrăm cu GLS Romania. Nr. tel GLS.: +40 269 501900.
Am comandat anvelope cu dimensiune greșită, cum procedez?
Dacă ați comandat anvelope cu dimensiune greșită, vă rugăm să completați formularul de Contact, sau sa ne trimiteți un mail, în care să precizați numărul comenzii pe care vreți să modificați, produsele care trebuie înlocuie și un număr de telefon.
Vreau să anulez comanda, cum procedez?
Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să completați formularul de Contact, sau să ne trimiteți un mail, cu numărul comenzii pe care doriți să anulați. Un coleg va confirma anularea comenzii și veți fi îndrumat pentru returnarea produselor.
Când și cum returnați prețul de achiziție în caz de retur?
Dacă returnați pentru orice motiv produsele comandate, contravaloarea produselor va fi trimisă imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data notificării returului. Vă rugăm citiți cu atenție Condițiile generale: https://www.nano-tyre.ro/termeni-si-conditii
De ce apare un produs de mai multe ori pe lista de produse?
Câteva produse pot apărea de mai multe ori pe lista de produs sau pagină la prețuri diferite și cu condiții de livrare diferite. Motivul este că cumpărăm de la mai mulți furnizori din Europa, la prețuri diferite și cu condiții de livrare diferite. Aceste produse sunt marcate și în lista de produse.
Care este DOT-ul produsului?
Toate anvelopele din stoc sunt noi noute. Datorită numărului mare de comenzi automatizate nu vă putem informa prealabil despre numerele DOT al cauciucurilor trimise, dar toate cauciucurile din stock sunt NOI NOUŢE, cu garanţie, aduse direct de la producători. Cea mai mare parte este din 2021 și 2020, dar în nici un caz nu sunt mai vechi de 2019, în afară de cele marcate.
Primesc factură?
Fiecare comandă este însoţită de factură emisa din firma Românească, care conţine TVA-ul de 19%. Factura este lipit pe una dintre cauciucuri sau cutie jante, într-un plic. Cauciucurile sunt livrate cu firma de curier GLS-România. Cauciucurile sunt ambalate-înfoliate câte două sau una(depinde de dimensiune sau cantitatea comandată).
Care este numărul de telefon?
Telefon: 031 229 4778
Comanda se poate face cel mai rapid direct pe site, după comandă primiţi un mail de confirmare automată, dar după ce comanda a fost prelucrată primiţi şi un mail de confirmare a comenzii de la colegii.