Întrebări frecvente
Cum comand?
Puteți plasa comanda online sau prin e-mail.
Cum găsesc dimensiunea potrivită pentru anvelopă/jantă?
Pentru a găsi dimensiunea anvelopei/jantei potrivită folosiți motorul de căutare după dimensiune.
Ce ar trebui să fac dacă nu știu dimensiunea anvelopelor mașinii mele?
Dacă nu sunteți sigur de dimensiunea anvelopei sau jantei pe care o aveți, folosiți motorul de căutare după tip auto. Dimensiunile listate sunt compatibile cu mașina Dvs., dar vă sfătuim să verificați și dimensiunea actuală a anvelopei/jantei pe care o folosiți.
Care sunt dimensiunile de anvelope care pot fi montate pe mașina mea?
Ca să aflați dimensiunile de anvelope potrivite folosiți motorul de căutare după tip auto. Dimensiunile listate sunt compatibile cu mașina Dvs.
Ce apare pe site este cu adevărat pe stoc?
Da, ce apare pe site este cu adevărat pe stoc. Stocul se actualizează automat la fiecare zece minute.
De ce nu găsesc butonul " în coș" la un anumit produs?
Butonul "în coș" este disponibil doar pentru produsele aflate pe stoc. Pentru produse care nu se află în stoc, vă rugăm să ne contactați prin email sau telefon.
Pot să ridic anvelopele personal de la sediu?
Momentan nu avem posibilitatea de ridicare de la sediu, numai cu livrare la domiciliu cu o firmă de curierat.
Cum plătesc?
Plata produselor comandate se face ramburs la curier în momentul primirii lor.
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
În cazul opțiunii de plată "Online prin card bancar" veți fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăti unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual. Important de stiut! Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision de la deținătorul de card!
Pot plăti cu card de credit, card avantaj, etc.?
Momentan nu avem aceasta posibilitate.
Anvelopele de pe site sunt noi?
Nano-tyre.ro comercializează numai anvelope noi, originale, achiziționate de la producători sau distribuitori de renume din Europa.
Aveți anvelope-jante second hand, folosite?
Anvelope și jante second hand nu avem. Comercializăm numai anvelope și jante noi.
Puteți oferi reducere de preț?
Pentru 4 bucăți de anvelope sau jante nu putem oferi reducere. Dacă doriți să achiziționați cantități mari, sunați la serviciul nostru pentru clienți și vă vom informa cu privire la opțiuni.
Ce înseamnă 4+ pe stoc ?
Cantitățile sunt limitate la 4 bucăți. 4+ înseamnă că mai mult de 4 bucăți sunt în stoc.
Comanda mea va fi confirmată?
Da, comanda va fi confirmată. Comenzile sunt confirmate în ordinea primirii lor. “Confirmarea se face prin email de către colegii noștri".
Pot să verific coletul înainte de preluare?
Da, aveți această posibilitate.
Garanție oferiți?
Da perioada de garanție variază în funcție de producător, dar nu mai puțin de 2 ani.
Dacă am o problemă cu produsele achiziționate, cum procedez?
Dacă aveți probleme cu produsele achiziționate, vă rugăm să ne scrieți un scurt email și vă vom contacta, pentru a vă oferi soluția în cel mai scurt timp posibil.
Prețul e cel de pe site?
Da, prețul este cel de pe site, datorită cantițăților mari pe care le comandăm, primim prețuri foarte avantajoase de la producători și distribuitori.
Puteți livra și la mine?
Da, livrăm pe tot teritoriul țării.
Puteți livra sâmbătă?
Nu, sâmbătă nu putem livra, firmele de curierat cu care colaborăm lucrează de luni până vineri între orele 8 și 17.
Cum pot lua legătura cu curierul?
Lucrăm cu firmele de curierat GLS Romania, NEMO Express și DPD.
Am comandat anvelope cu dimensiune greșită, cum procedez?
Dacă ați comandat anvelope cu dimensiune greșită, vă rugăm să completați formularul de Contact, sau sa ne trimiteți un e-mail, în care să precizați numărul comenzii pe care doriți să facem modificări, produsele care trebuiesc înlocuite și un număr de telefon.
Vreau să anulez comanda, cum procedez?
Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să completați formularul de Contact, sau să ne trimiteți un e-mail, cu numărul comenzii pe care doriți să o anulați. Colegii noștrii vă vor confirma anularea comenzii și veți fi îndrumat pentru returnarea produselor.
Când și cum returnați prețul de achiziție în caz de retur?
Dacă returnați pentru orice motiv produsele comandate, contravaloarea produselor va fi trimisă imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data notificării returului. Vă rugăm citiți cu atenție Condițiile generale: https://www.nano-tyre.ro/termeni-si-conditii
De ce apare un produs de mai multe ori pe lista de produse?
Câteva produse pot apărea de mai multe ori pe lista de produse sau pe pagină, la prețuri diferite și cu condiții de livrare diferite. Motivul este faptul că cumpărăm de la mai mulți furnizori din Europa, la prețuri diferite și cu condiții de livrare diferite. Aceste produse sunt marcate și în lista de produse.
Care este DOT-ul produsului?
Toate anvelopele din stoc sunt noi nouțe. Datorită numărului mare de comenzi automatizate nu vă putem informa prealabil despre numerele DOT al anvelopelor trimise, dar toate anvelopele din stoc sunt NOI NOUŢE, cu garanţie, aduse direct de la producători. Cea mai mare parte a anvelopelor este din 2023 și 2022, dar în nici un caz nu sunt mai vechi de 2021, în afară de cele marcate.
Primesc factură?
Fiecare comandă este însoţită de o factură, care conţine TVA-ul de 19%. Primiți factură electronică sau factura este într-un plic pe una dintre anvelope sau în cutia de jante. Comenzile sunt livrate de firma de curierat GLS România sau NEMO Express.
Care este numărul de telefon?
Telefon: +40 31 631 2750
Cel mai rapid mod de a face o comandă este direct de pe site. După comandă primiţi un mail de confirmare automată, iar după ce comanda a fost prelucrată primiţi şi un mail de confirmare a comenzii de la colegii noștrii.